O nas

Spotkanie Influencerów w Splicie Fot. Goran Jović
Fot. Goran Jović

Jesteśmy młodym małżeństwem z Lublina. Wojtek zajmuje się SEO, Aga zaś, jest lekarzem. Od listopada 2018 podróżuje z nami nasza córka – Kryśka, a w czerwcu 2023 dołączył do nas syn – Stanisław.

WSPÓŁPRACA / KONTAKT

Współpraca z nami jest możliwa zarówno na blogu, Facebook’u jak i na Instagramie, pisz śmiało. Jeżeli nie posiadasz jeszcze sprecyzowanego planu współpracy z nami – nic się nie stało, wspólnie przygotujemy najlepsze rozwiązanie. Nasi czytelnicy są dla nas najważniejsi! Każdą propozycję współpracy rozpatrujemy indywidualnie. Musi być ona spójna z tym, co tworzymy na CroLove. Preferujemy długofalowe współprace oraz wyznajemy zasadę „jedna branża – jeden partner”. Jeśli natomiast interesuje Cię krótka współpraca – napisz do nas kontakt@crolove.pl

MIŁOŚĆ OD PIERWSZEGO POBYTU

Miłość do Chorwacji zaszczepiła w nas siostra Wojtka, która poznawała tamte strony zaraz po rozpadzie Jugosławii.
Zafascynowani opowieściami o nieustającym cykaniu cykad, krystalicznie czystym Adriatyku czy wspaniałych widokach z masywu Biokovo postanowiliśmy poczuć to na własnej skórze.
Opłacało się, nie zamienimy Chorwacji na żaden inny kraj, chociaż za pierwszym razem przywitała nas deszczem.
Pierwszy nasz wyjazd był zupełnie w ciemno, zero planowania, bez obierania destynacji. Jedyne co wiedzieliśmy to to, że ma to być Dalmacja.

SAMOCHODEM I SAMOLOTEM

Podróżujemy z namiotem, dzięki czemu jesteśmy bardziej mobilni. Dla przykładu, kilka dni spędzamy w Dubrowniku, po czym przenosimy się w okolice Splitu.
Nasze ostatnie wyjazdy różnią się nieco od tych pierwszych. Obecnie obieramy sobie dwa, trzy główne miejsca, które chcemy odwiedzić , po czym zabieramy się do lektury, by będąc na miejscu jak najwięcej o nich wiedzieć. Ale nie tylko z namiotem – coraz częściej zaczynamy przekonywać się do podróżowania samolotem.

KIEDYŚ TAM ZAMIESZKAMY

Znajomi często pytają nas co takiego widzimy w tym kraju, że chcemy tam wracać kosztem podróżowania po całym świecie. Odpowiedź mamy zawsze tą samą. Nie trzeba zobaczyć całego świata, by znaleźć dla siebie ten jeden wymarzony kąt. Jedni podróżują po całym świecie, drudzy upodobali sobie np. wyłącznie Azję. My mamy swoją Chorwację, koniec, kropka! To jest takie miejsce, z którego nie chcemy wracać, w którym nie tęsknimy za domem. Czy za kilka lat będzie to nasz drugi dom? Kto wie…
Niedawno udzieliliśmy wywiadu dla The Dubrovnik Times, w którym wspominamy o domku nieopodal Dubrownika.

WYRÓZNIENIA

Golden Pen – Top Journalist Award 2016

W kwietniu 2016r. zdobyliśmy GRAND PRIX Top Journalist Award „Zlatna Penkala”, przyznawaną dziennikarzom i blogerom z całego świata przez Chorwacką Wspólnotę Turystyczną i Ministra Turystyki Chorwacji. Spośród kilku tysięcy artykułów i reportaży opublikowanych w Polsce w 2015 r., Chorwacka Wspólnota Turystyczna wyróżniła nas za artykuły o Chorwacji, opublikowane na łamach bloga.

Golden Pen Award

To dla nas ogromne wyróżnienie i zaszczyt znaleźć się w gronie takich osób jak Robert Makłowicz, Agnieszka Cegielska, Tomasz Zubilewicz, Piotr Bikont, Andrzej i Elżbieta Lisowscy, Monika Witkowska, Olga Dębicka oraz Anna i Krzysztof Kobusowie – laureatów poprzednich edycji.

Finalista Gali Twórców 2019

Kapituła konkursu Gala Twórców, pod przewodnictwem Marcina Nowaka z bloga gdziewyjechac.pl wybrała CroLove oraz dwa inne blogi: makulscy.com i czasnawywczas.pl na Finalistów konkursu Gala Twórców Twórca Roku 2019 w kategorii Podróże! Jest to jedno z najważniejszych wyróżnień dla Influencerów w Polsce. Podczas uroczystej gali w Poznaniu, która odbyła się 11 maja, ostatecznie, pierwsze miejsce zdobyli makulscy.com – jak najbardziej zasłużenie!

Dla nas już samo znalezienie się w finałowej trójce jest olbrzymim sukcesem oraz wielkim wyróżnienie!

Gala Twórców

Podziękowania za promocję Chorwacji w 2020

23 października, w Ambasadzie Republiki Chorwacji w Warszawie, otrzymaliśmy z rąk Ambasadora Republiki Chorwacji w Polsce, Tomislava Vidoševicia oraz Dyrektor Przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce, Agnieszki Puszczewicz, pamiątkowe podziękowania za współpracę i wsparcie w promocji chorwackiej turystyki w Polsce w 2020 roku.

Podziękowania dla CroLove za współpracę i wsparcie w promocji chorwackiej turystyki w Polsce w 2020 roku

Travelery 2020 National Geographic. Nagroda specjalna

Podczas 15. edycji konkursu Travelery, organizowanego przez National Geographic, otrzymaliśmy specjalne wyróżnienie, w kategorii Bloger Przyjaciel Chorwacji, które przyznało jury partnera tegorocznych Travelerów – Przedstawicielstwo Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce.

To niezwykle wielkie i ważne dla nas wyróżnienie. Wszyscy doskonale pamiętamy sezon 2020 i problemy z jakimi przyszło się nam wszystkim zmagać. Staraliśmy się z całych sił aby każdy z Was mógł dotrzeć do Chorwacji i mógł w niej zarówno odpocząć jak i poznać Chorwację bliżej.

Travelery National Geographic

Golden Pen – Top Journalist Award 2021

W czerwcu 2021r. zdobyliśmy, po raz kolejny nagrodę Top Journalist Award „Zlatna Penkala”, przyznawaną dziennikarzom i blogerom z całego świata przez Chorwacką Wspólnotę Turystyczną i Ministra Turystyki Chorwacji. Spośród kilku tysięcy artykułów i reportaży opublikowanych w Polsce w 2020 r., Chorwacka Wspólnota Turystyczna wyróżniła nas za artykuły o Chorwacji, opublikowane na łamach bloga.

Jest już drugie, tak wielkie wyróżnienie naszej pracy. Zlatna Penkala 2021, pomimo tego, że nie jest to GRAND PRIX, jest dla nas o wiele ważniejsza, bo została przyznana za 2020 – rok, który jak wszyscy dobrze pamiętamy – dobrze dał w kość, nie tylko nam ale i zagranicznej turystyce.

Zlatna Penkala 2021

Podziękowania za promocję Chorwacji w 2021

23 września, w studiu kulinarnym Comfort Food Studio w Hali Koszyki w Warszawie, otrzymaliśmy z rąk Ambasadora Republiki Chorwacji w Polsce, Tomislava Vidoševicia oraz Dyrektor Przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce, Agnieszki Puszczewicz, pamiątkowe podziękowania za współpracę i wsparcie w promocji chorwackiej turystyki w Polsce w 2021 roku.

BLOG

Jeśli chodzi o bloga. Powoli zaczynamy się w nim spełniać. Robimy coś nie tylko dla siebie. Małymi krokami z funkcji pamiętnika przeradza się on w poradnik. Dzięki niemu pomogliśmy wielu osobom np. podjąć decyzję o pierwszym wyjeździe do Chorwacji. Co ciekawe, blog stał się już inspiracją dla innych blogów o tej samej tematyce. Od początku istnienia bloga tj. od sierpnia 2012 r. (do sierpnia 2023 – do chwili wdrożenia Google Analytics 4) odwiedziło nas ponad 7 350 000 unikalnych użytkowników, odnotowaliśmy ponad 19 200 000 odsłon oraz ponad 11 320 000 sesji co również nas podbudowuje i motywuje do dalszego dzielenia się swoimi przeżyciami związanymi z tym cudownym krajem.

Dane z Google Analytics za okres 01.07 – 31.07.2022

WYRÓŻNIENI W RANKINGACH

• 5 miejsce w rankingu Monoloco – Top 30 polskich wpisów podróżniczych 2014 roku [TUTAJ]
  • 4 miejsce w rankingu National Geographic Polska – Top 40 polskich wpisów podróżniczych 2015 roku (wpisy w j. angielskim) [TUTAJ]
  • 19 miejsce w rankingu National Geographic Polska – Najpopularniejsi polscy blogerzy podróżniczy na Instagramie w 2016 roku [TUTAJ]
  • Obecność w rankingu 100 Club – 125 inspirujących blogów podróżniczych w 2016 roku [TUTAJ]
  • Obecność w rankingu Gdziewyjechac.pl – Mapa 120 najlepszych blogów podróżniczych w 2016 roku [TUTAJ]
  • 5 miejsce w Rankingu Polskich Blogów Podróżniczych 2016 – widoczność w Google [TUTAJ]
  • 10 miejsce na Facebooku i 23 miejsce na Instagramie w rankingu najpopularniejszych blogów podróżniczych w Polsce w 2017 – NapoleonCat [TUTAJ]
  • 16 miejsce w rankingu Zabakcylowani.pl – Top 50 najbardziej wpływowych podróżników w mediach społecznościowych w 2017 roku [TUTAJ]
  • 13 miejsce w Rankingu Polskich Blogów Podróżniczych 2017 – widoczność w Google [TUTAJ]
  • 10 miejsce na Facebooku i 25 miejsce na Instagramie w rankingu najpopularniejszych blogów podróżniczych w Polsce w 2017 – NapoleonCat [TUTAJ]
  • 8 miejsce w rankingu National Geographic Polska – Top 40 polskich wpisów podróżniczych 2017 roku [TUTAJ]
  • TOP Blog w rankingu PRESS-SERVICE Monitoring Mediów – Podróżnicy w mediach. Odkrywcy z promocyjnym potencjałem 2018 [TUTAJ]
  • 6 miejsce w Rankingu Polskich Blogów Podróżniczych 2018 – widoczność w Google [TUTAJ]
  • 1 miejsce w Rankingu Polskich Blogów o Chorwacji w 2019 według Rainbow [TUTAJ]
  • 14 miejsce w Wielkim Ogólnopolskim Badaniu Podróżników w kategorii „Najbardziej inspirujące do podróżowania blogi” w 2019 [TUTAJ]
  • 12 miejsce w rankingu MEGA BLOGERZY 2019 wydanego przez miesięcznik Wiadomości Turystyczne
  • 7 miejsce w Rankingu Polskich Blogów Podróżniczych 2019 – widoczność w Google [TUTAJ]
  • 9 miejsce w Rankingu Polskich Blogów Podróżniczych 2020 – widoczność w Google [TUTAJ]

MY W MEDIACH

Telewizja

TVN24 BiŚ
Pytanie na Śniadanie (lipiec 2019)
Pytanie na Śniadanie TVP2 (lipiec 2019)
Pytanie na Śniadanie TVP2 (lipiec 2020)
Smaki świata po polsku
Smaki świata po polsku TVP2 (maj 2021)

Prasa

Ofeminin Logo

MY DLA MEDIÓW

• Artykuł na WP Turystyka: Chorwacja w 4 dni – środkowa Dalmacja [TUTAJ]
  • Artykuł na WP Turystyka: 7 faktów o Chorwacji, o których mogliście nie wiedzieć [TUTAJ]
  • Artykuł na WP Turystyka: Apartamenty w Chorwacji – na co zwracać uwagę przy wyborze? [TUTAJ]