25 zdjęć, które sprawią, że zakochasz się w Chorwacji

Chorwacja jest piękna! Przedstawiamy Wam 25 zdjęć, które wykonaliśmy podczas naszych pobytów w Chorwacji. Tworząc tą listę staraliśmy się wybierać zdjęcia z najlepszymi ujęciami. My już kochamy Chorwackie widoki, teraz czas na Was lub Waszych przyjaciół, którzy jeszcze nie przekonali się do nich. Mamy nadzieję, że spodobają się Wam poniższe ujęcia.

Stary port w Dubrowniku
Promenada w Splicie
Rzeka Cetina w Omišu
Zachód słońca w Cavtacie
Korčula
Ujście rzeki Cetiny do Adriatyku w Omišu
Twierdza Lovrijenac w Dubrowniku
Makarska i widok na masyw Biokovo
Milna
Stare miasto w Dubrowniku
Jeziora Plitwickie
Promenada w Zadarze
Podoba Ci się CroLove? Doceń naszą pracę stawiając nam kawę. Serdecznie dziękujemy!
Postaw kawę CroLove na buycoffee.to
Udostępnij dalej!
Udostępnij

REKLAMA

30 komentarzy

1. Natalia

Drodzy podróżnicy :) mam do Was pytanie – z którego miejsca zrobiliście to piękne zdjęcie rzeki Cetiny w miejscowości Omis? Wdrapaliście się na jakieś wzgórze? Jadę do Chorwacji za parę dni i chciałabym zobaczyć ten widok na własne oczy :)

2. Darek - Przedeptane.pl

Dzięki za przełamywanie stereotypów… Wychowałem się w Czechach, gdzie Chorwacja kojarzy się z tanią destynacją do imprezowania i smażenia cielska, fajnie zobaczyć dla odmiany ładniejszą stronę medalu.

• Wojtek Tyluś

Dzięki, tej ładniejszej strony medalu jest znacznie więcej ale jak piszesz – stereotypy robią swoje.
      Niedawno oglądałem jakiś niemiecki film w którym Chorwatów przedstawiano jako handlarzy lewymi autami :/

3. Łukasz | Kartka z Podróży

Mnie już nie trzeba przekonywać. (-:, Po żaglach wiosną tego roku wiem, że jeszcze tam wrócę. Ostro przyprawione zdjęcia z filtrem à la Instagram jeszcze bardziej mnie w tym utwierdzają. (-; Dzięki!

4. kami

raptem wczoraj sprawdzałam połaczenia kolejowe do Splitu, bo stwierdziłam że Chorwacji nie znam, ino w Zagrzebiu dwa razy i w Dubrowniku byłam. Trzeba się jak najszybciej zmotywować i tam pojechać pozwiedzać, bo pięknie dość, a i zachęcacie bardzo!!

• Wojtek Tyluś

Stacja kolejowa w Splicie znajduje się przy samej promenadzie – to chyba jeden z piękniejszych widoków zaraz po wyjściu ze stacji kolejowej na świecie! :)
      Jeśli potrzebujesz dodatkowego kopa motywacyjnego to daj znać! :)
      Pozdrawiam
      Wojtek

5. Mariola

Chorwacja….kojarzy mi się z … :) pierwszą „randka”, potem za rok za rokiem tak przez 6 czy 7 lat z tym samym ukochanym z pierwszej „randki” chłopakiem, ósmy rok przełomowy zaręczyny też w Chorwacji i rok później ślubna sesja zdjęciowa w Plitvickich…Mam nadzieję, że potomek też tam…;)
    i ja tam będę kiedyś mieszkać :) Buziaki :*

P.S.
    Chorwacja kojarzy mi się również z zapachem liści laurowych, rozmarynu, jałowcem… ze szczęśliwymi i życzliwymi ludźmi, którzy by oddali Ci wiele, i takim wielkim spokojem….spokojem życia

6. Jolka

Witam- byłam w tym roku w Chorwacji w Podstranie pierwszy raz i…jestem oczarowana :-)
    Zwiedzilismy Split i Omis i poprostu brak słów na to wszystko co tam zobaczyłam i nie wspomnę o życzliwości Chorwatów-coś wspaniałego
    Z chęcią tam jeszcze pojadę :-)

7. Irek

…co bym nie napisał i tak nie odda moich uszuć do tego pęknego kraju. Za każdym razem gdy oglądam zdjęcia z wakacji, czy też tak jak teraz waszego bloga to zachwycam się każdym zdjęcię jakbym widział to miejsce pierwszy raz. I tak człowiek żyje od jednych wakacji do drugich.Pozdrawiam wszystkich Cromaniaków.

• Wojtek Tyluś

Ponieważ to nie wpis „25 miejscowości, które sprawią, że zakochasz się w Chorwacji”
      To wpis o zdjęciach jakie wykonaliśmy – w momencie kiedy publikowaliśmy ten wpis nie mieliśmy jeszcze super zdjęcia z Trogiru.
      Czy taka odpowiedź Cię satysfakcjonuje? :)
      Pozdrawiam

8. teresa

Oglądam i wspominam bo w większości miejsc byłam :] Dubrownik szczególnie cudny dla mnie – uwielbiam starówki a tamtejsza zachwyca absolutnie :] Po 3 letniej przerwie w odwiedzaniu Chorwacji wracamy w tym roku w sierpniu i ogromnie się z tego powodu cieszymy :D Kierunek Pasman – Banj. Mało informacji i zdjęć na ten temat w internecie zresztą na Waszym blogu też nie spotkałam – może doślę swoje jak już będziemy ;]

9. Jola - Życie po Dusikowemu

Chorwacja to moje marzenie i jeszcze nie udało się mi go spełnić. Od zawsze kocham ten kraj a po takiej dawce pięknych zdjęć kocham go jeszcze bardziej :)

• Wojtek Tyluś

No ale to jest tylko skrawek, który pokazaliśmy, tylko 25 zdjęć. Gdybyśmy mieli pokazać całą Chorwację na raz, nie zamknęlibyśmy się w tysiącu zdjęć.
      Ponadto to jest nasza subiektywna ocena miejsc, część z wymienionych przez Ciebie miejsc nawet za jakiś czas prawdopodobnie nie znajdzie się, ponieważ nam się nie podobają