Kemping Aminess Atea Camping Resort Njivice na wyspie Krk

Szukając bazy wypadowej, z której bez problemu będziemy przemieszczać się po całej wyspie Krk jak i po lądowej części Kvarneru, trafiliśmy na kemping Aminess Atea Camping Resort Njivice, który okazał się być idealnym rozwiązaniem.

To co szczególnie przykuło naszą uwagę na kempingu to ilość zacienionych miejsc. Jak się okazało, cały teren kempingu porośnięty jest wielkimi dębami, które zdecydowanie lepiej dają przyjemny cień niżeli niewielkie drzewka oliwne czy sosny.

Kryśce, z oczywistych względów, najbardziej odpowiadała część rekreacyjno-rozrywkowa. Kemping Aminess Atea Camping Resort Njivice to idealne miejsce dla rodzin z dziećmi. I nie tylko!

Idealna lokalizacja

Kemping zlokalizowany jest w miejscowości Njivice, w północnej części wyspy Krk, przez co okazał się być świetną bazą wypadową. Niecałe 50 kilometrów do Opatii, 25 do Crikvenicy oraz niecałe 40 do Baški, znajdującej się po drugiej stronie wyspy Krk. Tak więc, cała nadmorska część Kvarneru jest w zasięgu jednodniowych wypadów.

Aminess Atea z drona

Poniżej znajduje się kilka zdjęć z drona. Sami oceńcie czy cały resort jest dobrze schowany pod dębami.

Wideo z kempingu Aminess Atea

Zanim przejdziemy do dalszego opisu kempingu Atea, zapraszamy na krótki materiał wideo, który pokrótce przedstawia resort. Zapraszamy!

REKLAMA

Odpoczynek w cieniu dębów

To o czym już wspominaliśmy. Dęby, wszędzie dęby, które dają przyjemny cień, również w niektórych częściach plaży ale również nadają kempingowi bardzo przyjemny klimat. Zupełnie nie czuć wielkiego rozmiaru kempingu, co często bywa powodem rezygnacji na rzecz mniejszych kempingów. Drzewa również doskonale tłumią wszelakie głośniejsze dźwięki.

Domki mobilne i parcele

Cały resort mieści się na powierzchni 5,5ha. Znajdziemy tam różnego typu domki mobilne oraz parcele, rozlokowane tak aby każdy znalazł coś odpowiedniego dla siebie.

Domki mobilne

Parcele

Nam najbardziej spodobały się domki z własnym basenem. Niestety w naszym terminie były już niedostępne.

Węzły sanitarne

Kemping Atea posiada trzy duże węzły sanitarne z pralniami. To co nam osobiście spodobało się najbardziej to pamięć o najmłodszych, dla których przygotowano przystosowane do wzrostu umywalki, toalety oraz prysznice! Rewelacja!

Nasz domek

Na pobyt wybraliśmy domek Holiday Home Marella Premium o powierzchni 30m2, który przeznaczony jest dla 4 osób. Domki Marella znajdują się 2 i 3 linii od morza, tak więc mieliśmy naprawdę blisko do plaży (ale i do basenu, o którym później).

REKLAMA

Marella posiada przestronny salon, 2 sypialnie i jedną łazienkę z prysznicem, a także w pełni wyposażoną kuchnię. Przed domkiem, na całej jego szerokości znajduje się wielki taras z leżakami, stolikiem oraz kompletem wypoczynkowym. Dopiero ostatniego dnia, kiedy zobaczyliśmy u sąsiadów wielkiego grilla gazowego, przypomnieliśmy sobie, że istnieje możliwość jego wypożyczenia. To tak informacyjnie, gdyby naszła Was ochota na grillowaną rybkę, zakupioną poraniem u rybaków.

Przed domkiem znalazło się jeszcze sporo miejsca na auto, tak więc nie trzeba chodzić o oddalony parking, co czasami ma miejsce na innych kempingach.

Jeśli chodzi o wyposażenie domków Marella, to standardowo: TV, duża lodówka, klimatyzacja, serwis ręczników i pościeli co (chyba) 2 dni. Zwierzęta są mile widziane, oczywiście wcześniej należy je zgłosić.

Plaża

Plaża na kempingu Atea jest żwirkowa, z przyjemnym dla najmłodszych, delikatnie opadającym dnem. Wspomniane powyżej dęby dają w niektórych częściach plaży przyjemny cień.

Zainteresowani mogą skorzystać z wynajmu skutera wodnego, rowerka wodnego lub SUPa. W wodzie znajduje się pompowany tor przeszkód. Na plaży możemy również skorzystać z punktu masażu.

Strefy rozrywki dla najmłodszych

Na terenie całego resortu znajduje się kilka mniejszych i większych placów zabaw. Nasz domek znajdował się w pobliżu największego z nich, przy którym znajdował się również basen ze zjeżdżalnią.

Zarówno w ciągu dnia jak i wieczorami miały miejsce różnego typu animacje dla dzieci. Kryśka naprawdę nie miała powodu by się chociaż przez chwilę nudzić.

Przy największej strefie rozrywkowej, znajdują się również stoiska m.in. z pamiątkami czy sprzętem plażowym.

Strefy rozrywki dla starszych

Również dorośli mogli znaleźć coś dla siebie. Wieczorami, zarówno przy wybranych lokalach, rozmieszczonych na terenie kempingu jak i w samych Njivicach, odbywały się koncerty, mini disco i imprezy im towarzyszące. Podczas naszego pobytu trafiliśmy na święto lodów.

Strefy sportu

Aminess Atea oferuje 3 korty tenisowe, pole do mini golfa. Na miejscu możemy wyjąć rower lub skutera.

Gastronomia

Nieopodal wjazdu na kemping znajduje się salonik z pieczywem, a także dobrze wyposażony sklep spożywczy.

Na terenie kempingu znajdują się zarówno restauracje jak i bary, m.in. Cabana bar & more, pizzeria Bukaleta i Garden Grill Gaia. Po zeskanowaniu kodu QR, znajdującego się w każdym domku, mamy możliwość zamówienia pizzy z dostawą!

Musisz tam pojechać!

Jeśli szukacie kempingu na wyspie Krk, który pomimo swoich rozmiarów potrafi zachować ciszę, spokój oraz dać odetchnąć w cieniu, a jednocześnie zaoferuje Wam pełen zakres atrakcji, Aminess Atea Camping Resort jest zdecydowanie dla Was!